Ege’nin “Altın Gerdanlı” kenti Didim’de misafirlerine eşsiz deneyimler sunan Yacht Club Hotel ile çalışmaya başladığımızı bildirmekten gurur duyuyoruz.
DevamıBugünlerde yaşamın müzmin koşuşturması içerisinde kişisel işlerimiz için vakit ayırmak gittikçe zorlaşıyor. İşte tam da bu yüzden dünyadaki tüm kurumlar ve sistemler mümkün olan her alanda otomasyona doğru evriliyor. Eğlence ve yemek sektörü, yıllardır süregelen geleneksel yapılarını koruma eğiliminde olsa da otomasyona en hızlı uyum sağlayan sektörler arasında. Bu otomasyon modüllerinden en önemli olanı ise şüphesiz online rezervasyon sistemi. Restoran yönetimi yaparken online rezervasyon kullanmak çok da önemli bir iş gibi görünmese de aslen işletme sahiplerini zirveye taşıyacak pek çok avantajı mevcut.
DevamıRezervasyon sistemlerinde meydana gelen aksaklıkların ve uzun bekleme listelerinin en büyük nedenlerinden biri de no-show rezervasyonlardır. Bu durum, sıklıkla tekrarlandığında aynı zamanda işletmeler için büyük bir maliyet ve itibar kaybına yol açar. Bir restoranın başarı oranı ne kadar yüksek olursa olsun rezervasyon sistemindeki aksaklıklarla ilgili negatif yorumlar, potansiyel müşterilerin tercihlerini olumsuz yönde etkileyebilir. Rezervasyon yönetimi sisteminize yalnızca ön ödemeli rezervasyon modülü ekleyerek restoranınızın No-Show oranlarını minimuma indirebilir ve maliyet kontrolü sağlayabilirsiniz. Nasıl mı? Gelin birkaç adımda aklınızdaki sorulara yanıt verelim.
DevamıTicari işletmelerin istikrarlı ve ivmeli bir büyüme yakalamasının yolu, müşterileriyle güçlü bir bağ kurmalarından geçer. Müşterilerle olan pozitif iletişim ve etkileşim, insani duygularla beslendiğinde kuvvetli bir bağ kaçınılmaz hale gelir. Özellikle restoran işletmeleri gibi insanlarla iç içe olan, kişisel temas kuran, insani birçok mimik ve jestin ön planda olduğu sektörlerde etkili bir ilişki inşa edebilmek, olmazsa olmazlar arasındadır. Tahmin ediyoruz ki şu an aklınızda “Peki restoranımla misafirlerim arasında nasıl bu eşsiz bağı kurabilirim?” gibi pek çok soru var.
DevamıRestoranlar için verimliliği arttırmanın en önemli yolu, hizmet esnasında anlık olarak boş masa sayısını görebilmelerinden geçer. Eğer bir restoran, boş ve dolu masa sayısını anlık olarak görüntüleyebiliyorsa verimliliği kolayca arttırabilir, misafirlerinin masalara yönlendirme işlemlerini sorunsuzca tamamlayabilir, karışıklık olmaksızın hem kârlılık oranını hem de müşteri memnuniyetini zirveye taşıyabilir.
Devamı