A’la Carte restorana sahip oteller, diğer otellerde bulunan standart açık büfe hizmet sisteminden farklı olarak önceden belirlenmiş bir menüyle hizmet vermektedir. İşte bu durum da, zaten her restoran ve All Inclusive otellerdeki restoranlar için büyük önem taşıyan rezervasyon yönetim sistemini, A’la Carte restoranı olan oteller için iki kat önemli hale getirmektedir.
Rezervasyon yönetim sisteminin faydalarını en çok hissettireceği ve en çok gerektiği alan aslında A’la Carte restoranlar. Kaç misafir ağırlayacağını ve rezervasyonların iptalini önceden bilmek bu otellerin ve diğer tüm restoranların en doğal hakkı. Rezervasyon yönetim sistemi sayesinde hizmet kalitenizi arttırmak ve birçok alanda tasarruf etmek sizin elinizde.
Teknolojinin hayatımızın büyük bir parçasında yer aldığı şu dönemde Fine-Dining restoranlarda olduğu gibi A’la Carte hizmet veren restorana sahip otellerin de hizmet kalitesine teknolojiyi entegre etmesi şart oluyor.
Rezervasyon yönetim sistemi sayesinde; misafirlerinize telefonla rezervasyon almanın yanında online rezervasyon, sosyal medya veya google üzerinden rezervasyon imkanı sağlayabilir, geri bildirim talep edebilirsiniz. Böylece hem misafirlerinizin memnuniyetini tespit etmiş hem de rezervasyon süresini en aza indirmiş olursunuz. Ayrıca bu sistem sayesinde rezervasyondan önce hatırlatma sms ve e-posta bildirimleri gönderebilir, ön ödemeli rezervasyonlar almak gibi seçeneklerle hem teyit imkanı hem de misafirlerinizle iletişimde kalma imkanı bulabilirsiniz.
Rezervem sayesinde otel yönetim sistemi ile de entegre olarak rezervasyon süreçlerini oda numaraları üzerinden kolayca yönetilebilirsiniz. Restoranlarda da yine oda numaraları üzerinden misafirleri karşılayabilir ve operasyonel süreçleri hızlandırabilirsiniz. Misafirlerinizle kurduğunuz bu interaktif tavır sizi no-show görüntüsünden kurtaracak, yeni müdavimler edinmenize sebep olacak, aynı zamanda misafirlerinize göstermiş olduğunuz ilginin altını çizecektir. Yani işin özü bu sistem tam bir win-win örneği!
Boş masalar; problemin kaynağı rezervasyonlara gelinmemesi ise şayet, hem A’la Carte restoranlarda işletmeci ve çalışanlar için, hem de rezervasyonlardan dolayı restoranın dolu olması sebebiyle geri çevrilmek durumunda kalınan misafirler için son derece can sıkıcı bir durumdur.
Restoranınızın kapasitesini verimli bir şekilde kullanamamak, misafirlerinize rezervasyon oluştururken karışıklık yaşamak, iptal edilen veya haber verilmeksizin gelinmeyen rezervasyonları telafi edemeyip misafirleri geri çevirmek, restoranınızın doluluk oranını tespit edemeyip hazırlıksız yakalanmak, rezervasyonların kesin olduğunu varsayarak aslında gereğinden fazla hazırlık yapmak gibi bir çok etken hem mali açıdan hem de misafirlerinizin memnuniyeti açısından hasarlara sebep olup sizi zarara sokabilir.
Ayrıca sistemleştirilmemiş bir rezervasyon geleneği çoğu zaman misafirlerinizi tanıyamamanıza, geri bildirimlerini etkin bir biçimde alamamanıza ve günün sonunda her işletmecinin istediği müdavimlere ulaşamamanıza sebep olur. A’la Carte hizmet veren oteller için de bu durum son derece önemlidir. İşte tüm bu dezavantajları en aza indirmek hatta avantaja çevirmek sizin elinizde!
Rezervasyon yönetim sistemiyle tüm bu bahsettiğimiz avantajların yanında, teknolojinin hızının size kazandırdığı zamana hayret edeceksiniz! Çok kısa zamanda rezervasyon oluşturacak, sistemli işleyiş sayesinde kar oranınızdaki artıştı fark edeceksiniz.
Restoran doluluk oranı, geçmiş ve gelecekteki yoğunluk, aynı misafirlerinin kaçıncı kez sizi tercih ettiği, misafirlerin özel günleri gibi bir çok bilgiye aynı anda ve son derece kolay erişebilecek, başarınızın günden güne arttığına bizzat şahit olacaksınız! “Rezervem” ile artık rezervasyon yönetimi sizin için çok kolay!
Lujo Hotel için hazırlamış olduğumuz başarı hikayemizi okumak için buraya tıklayın. Rezervem'in Restoran Rezervasyon Sistemi hakkında daha fazla bilgi için buraya tıklayın.