Workshoplar ve Etkinliklerle
Misafirlerinize Kalıcı Deneyimler Sunun!

Restoranınızı sıradan bir yemek mekanı olmaktan çıkararak,
workshoplar ve benzersiz etkinliklerle misafirlerinize ilham veren deneyimler sunun.

Yaratıcı konseptler ve anlam dolu anlar ile misafirlerinize sadece yemek değil, değerli bir deneyim sunun.
Restoranınızda her etkinlik, fark yaratmanın ve misafir sadakatini artırmanın bir yolu olsun.
Her rezervasyon, misafirleriniz için eşsiz bir hatıraya dönüşsün.

Eşsiz Deneyimlerin Adresi Olun

Eşsiz Deneyimlerin
Adresi Olun

Deneyim Odaklı Yaklaşım

Deneyim Odaklı
Yaklaşım

Potansiyelinizi Gelire Dönüştürün

Potansiyelinizi Gelire Dönüştürün

Kapsamlı Etkinlik Yönetimi

Kapsamlı Etkinlik Yönetimi

Rezervem olarak, restoranların kendilerini yalnızca yemek hizmeti sunan işletmeler olarak değil, sosyal ve kültürel etkinliklerin merkezinde yer alan mekanlar olarak konumlandırmalarını hedefliyoruz. Her restoranın potansiyelini açığa çıkararak misafirlerine benzersiz deneyimler sunmalarını ve gelirlerini artırmalarını destekliyoruz.

Deneyim Odaklı Yaklaşım

Deneyim Odaklı Yaklaşım

Restoranınızı sıradan bir yemek mekanı olmaktan çıkarıp misafirlerinize unutulmaz deneyimler sunan bir alan haline getirin. Workshoplar, temalı geceler ve etkinliklerle misafirlerinizi etkileyerek bağlılık oluşturun. Deneyim odaklı yaklaşım, restoranınızın tercih edilmesini sağlar.

Potansiyelinizi Gelire Dönüştürün

Potansiyelinizi Gelire Dönüştürün

Etkinlikler ve esnek rezervasyon çözümleriyle gelirlerinizi artırın. Workshoplar, özel davetler ve temalı geceler sayesinde hem daha fazla misafire ulaşın hem de misafir başı harcamayı yükseltin. Sunduğunuz yenilikçi deneyimler, restoranınıza finansal bir katkı sağlar.

Güncel Blog Yazılarımız

Restoranların kronik No-Show sorununa kalıcı bir çözüm: Ön ödemeli rezervasyon

Restoranların kronik No-Show sorununa kalıcı bir çözüm: Ön ödemeli rezervasyon

Restoranlar için no-show; kârlılık oranını düşüren, verimsizliği arttıran, ciddi oranlarda zarara sebep olan kronik bir problemdir. Rezervasyonunu tamamlayan misafirin rezervasyonuna gelmemesi, o misafir için yapılan hazırlıklar, ayırılan masa, dolul...

Restoran yönetiminde nasıl başarılı olunur?

Restoran yönetiminde nasıl başarılı olunur?

Restoranlar için başarının temelinde, misafirlerle yürütülen etkili iletişim ve pürüzsüz ilişkiler bulunur. Hiçbir probleme mahal vermeyen bu iletişim ve ilişkinin yapıtaşında ise doğru ve verimli restoran rezervasyon yönetimi, masa yönetimi, misafir...

Misafirlerinizi en sadık müdavimlere nasıl dönüştürebilirsiniz?

Misafirlerinizi en sadık müdavimlere nasıl dönüştürebilirsiniz?

Restoranlar için misafirleriyle özel bir iletişim kurmaktan daha değerli hiçbir şey yoktur. Bir müşterinin restorana müdavim olabilmesini sağlayan etmenler arasında her ne kadar yemeğin lezzeti yer alsa da esasında en önemli husus, misafir ile kurula...

Siz de Rezervem'in restoran rezervasyon sistemini ile zamandan kazanın, verimliliğinizi ve misafirperverliğinizi arttırın.

TURK FATİH TUTAK
Neolokal
Sankai by Nagaya
OD Urla
Vino Locale
Sunset Grill&Bar
Divan Brasserie
Lokanta 1741
Lokanta Feriye
Inari Omakase
Kiss The Frog
Aheste Restaurant
The Townhouse
Paper Moon
Olden 1772
Mesai Karaköy
Sea Me Beach
Beykoz Kundura
Romu Ristorante
Amavi Alaçatı
Da Vittorio Ristorante Italiano İstanbul
ioki nau
Ouzo Roof Restaurant
Develi 1912
Sortie - Club & Dinner
Oligark İstanbul
Cotto Gastro
Azur Restaurants
The Rua Suadiye
Zeytin Tuzla
Zanzibar
Mavi Balık Restorant
Affine
Lujo Hotel
Alavya
Yacht Club Didim

Rezervem ile restoranınızın kapasitesini en üst düzeye çıkarmaya hazır mısınız?

Başvuru Formu