Rezervem'in misafir geri bildirimleri özelliği sayesinde, misafirlerinizden geri bildirimler isteyerek restoranınızda olup bitenleri analiz edebilir ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.
Misafirlerinize söz hakkı verin
Restoranınızdaki eksik noktalarınızı tespit edin
Restoranınızın hizmet kalitenizi arttırın
Misafirlerinizin memnuniyetini önemsiyor ama bu memnuniyeti ölçmede etkin bir sistem kuramıyorsanız Rezervem’in değerlendirme modülü ile tanışmaya hazır olun! Misafirlerinizin restoranda geçirdikleri süre boyunca karşılaştıkları hizmet kalitesini ve yaşadıkları deneyimi puanlamalarını isteyek hizmet kalitenizi etkin biçimde ölçebilirsiniz.
Misafirin restorandan ayrılması ile birlikte yapılan check-out işlemi sonrasında misafirlerinize SMS ve E-Posta bildirimi yapılır. Gelen SMS ya da E-Posta ile değerlendirme sayfasına ulaşan misafirler; ‘Servis, Yemek ve Ambiyans’ kategorilerinde değerlendirmesini 1 ile 5 puan arasında gerçekleştirir. Misafirlerin ekstra not da girebildiği değerlendirme sistemi ile restoranınızın başarılı ve başarısız olduğu noktaların tespitini misafirlerinizin gözünden görebilirsiniz.
Misafir geri bildirimleri sayesinde personelinizin de değerlendirilmesi sağlanırken, bu süreçten haberdar olan çalışanlarınız daha dikkatli ve daha özverili olma yolunda farkındalık sahibi olacaktır. Misafirlerinizle sürekli iletişimde olduğu düşünüldüğünde, hizmet kalitenizi korumak ve misafirperverliğiniz arttırmak adına harika bir çözüme sahip olabilirsiniz.
Restoran rezervasyon sistemi ile bir pazarlama aracı olarak Instagram'ı çok daha verimli kullanmak mümkündür desek, restoranınızı büyütmek için bu eşsiz avantaja sahip olmak istemez misiniz? Cevabınızın olumlu olduğunu duyuyor gibiyiz. Gelin restoran...
Hangi sektörde olunursa olunsun müşteriden geri bildirim almak, benzersiz bir değere sahiptir. Dışarıdan bir gözle hizmetinizin değerlendirilmesi; eksikleri görebilmek, sorunları fark edebilmek ve tüm bunlara kalıcı çözüm oluşturabilmek için oldukça ...
Güzel bir akşam yemeği için planlarımızı yaparken online restoran rezervasyonu yapmak kadar kolaylaştırıcı bir olanağın olmadığı aşikar. Yüz yüze veya telefon araması yoluyla herhangi bir ikinci kişi ile iletişim kurmadan profesyonel bir online resto...