Misafirlerinize isimleriyle hitap edebilir, geçmiş verilerini görebilir ve onlara ilk temasta kişiselleştirilmiş ve ayrıcalıklı bir deneyim sunabilirsiniz.
Tüm sistemler ile kolay entegrasyon
Merkezi veya bireysel misafir tanıma
Telefonu açmadan misafirinizi tanıyın
Misafirlerinize esşiz bir deneyim sunmanın ilk adımı onlara isimleriyle hitap etmekten başlıyor. Rezervem'in telefon/santral entegrasyonu özelliği sayesinde misafirlerini daha telefonu açmadan tanıyabilir ve onlara isimleri ile hitap edebilirsiniz.
Telefonu açmadan önce misafirinizin profiline ulaşabilir, geçmiş verilerini görebilir ve misafirinize eşsiz bir deneyim sunabilirsiniz.
Restoranlar için misafirlerin yalnızca sayılardan ibaret olmaması önemli kurum değerlerinden biridir. Rezervasyonunu sorunsuzca gerçekleştiren bir misafir restorana ulaştığında, o kişiye ismiyle hitap edilmesi, daha önceden restorana geldiyse bunun b...
2022 geride kalırken, Rezervem'in restoran rezervasyon sisteminden restoranlarda misafir tercihleri ve rezervasyonlarla ilgili analizler de gün yüzüne çıktı. İşte Rezervem restoranlarında gerçekleşen rezervasyonlar ve misafir tercihlerine göre 2022 r...
Uluslararası yüzlerce firmanın boy gösterdiği, çeşitli kriterlere göre oy usulü sıralandığı listelerde yalnızca “en iyi” markalar ödüllendirilmektedir. Lujo Hotel Bodrum ise “en iyi” kategorisinde değerlendirilerek World Travel Awards 2020’de “Dünyan...