Misafirlerinize isimleriyle hitap edebilir, geçmiş verilerini görebilir ve onlara ilk temasta kişiselleştirilmiş ve ayrıcalıklı bir deneyim sunabilirsiniz.
Tüm sistemler ile kolay entegrasyon
Merkezi veya bireysel misafir tanıma
Telefonu açmadan misafirinizi tanıyın
Misafirlerinize esşiz bir deneyim sunmanın ilk adımı onlara isimleriyle hitap etmekten başlıyor. Rezervem'in telefon/santral entegrasyonu özelliği sayesinde misafirlerini daha telefonu açmadan tanıyabilir ve onlara isimleri ile hitap edebilirsiniz.
Telefonu açmadan önce misafirinizin profiline ulaşabilir, geçmiş verilerini görebilir ve misafirinize eşsiz bir deneyim sunabilirsiniz.
Restoran yönetimi sürecinde günü kurtarmak önemli olabilir ancak günümüzde rekabetin yadsınamaz düzeylere ulaştığı yemek sektöründe kalıcılığı sağlamak ve müşteri memnuniyetini arttırmak için bundan daha fazlasına ihtiyacınız var. Üretim ve kaynak pl...
Hangi sektörde olunursa olunsun müşteriden geri bildirim almak, benzersiz bir değere sahiptir. Dışarıdan bir gözle hizmetinizin değerlendirilmesi; eksikleri görebilmek, sorunları fark edebilmek ve tüm bunlara kalıcı çözüm oluşturabilmek için oldukça ...
Rezervasyon sistemlerinde meydana gelen aksaklıkların ve uzun bekleme listelerinin en büyük nedenlerinden biri de no-show rezervasyonlardır. Bu durum, sıklıkla tekrarlandığında aynı zamanda işletmeler için büyük bir maliyet ve itibar kaybına yol açar...