Misafir memnuniyetini arttırmak adına onlara çeşitli hediyeler vererek
sizi tekrar ziyaret etmelerini sağlayabilir ve sadık misafilere dönüştürebilirsiniz.
Misafirlerinize kolayca hediyeler verin
Misafirlerinizi müdavimlere dönüştürün
Misafir ilişkilerinizi güçlendirin
Misafirlerinize özel olduklarını hissettirmek adına onlara çeşitli hediyeler vermek istiyorsanız Rezervem’in ödüllendirme – hediye sistemini kullanmaya hazır olun! Rezervasyon verilerini işleyen ve bu verilerden anlamlı sonuçlar elde eden bir sistem ile misafirlerinizin özel olduklarını hissettirmek hiç olmadığı kadar kolay olacak!
Restoranınıza gelen her misafire bir profil açılarak sonraki rezervasyonlarında kendisine hediye ve indirimler tanımlanlayabilirsiniz. Restoranınızı ilk kez tercih eden misafirlerin memnuniyetini arttırmak ve onu tekrardan misafir edebilmek adına bir sonraki rezervasyonlarında indirim, içecek veya tatlı hediye edebilirsiniz. Üstelik bu özellik kullanıldığında yeni sadık misafirler de kazanabilirsiniz.
Ödüllendirme – hediye sistemi içerisinde ne tür indirim ve hediyeler sağlanacağı, bu hediyelerin herhangi bir son kullanım tarihi olup olmadığı ve diğer bütün detayları kolayca belirleyebilirsiniz. Tüm bu özellikler sayesinde misafir ilişkilerinizi güçlendirerek misafir memnuniyetinizi kolayca arttırabilirsiniz.
Bu içeriğimizde zaman tarafından kurulan söz konusu oyunda başarılı olmak isteyen ve restoran yönetimi için zaman kazanmayı hedefleyenler için 8 ipucu ve püf noktayı sıraladık. Bu ipuçları ve püf noktalar takip edildiğinde dijitalleşmenin ne kadar ön...
Restoranlar için no-show; kârlılık oranını düşüren, verimsizliği arttıran, ciddi oranlarda zarara sebep olan kronik bir problemdir. Rezervasyonunu tamamlayan misafirin rezervasyonuna gelmemesi, o misafir için yapılan hazırlıklar, ayırılan masa, dolul...
Restoran rezervasyonlarınızı yönetmekte sorun yaşıyor ve bu sebeple müşteri kaybettiğinizi mi düşünüyorsunuz? Tüm bunları ortadan kaldıracak yepyeni bir çözümle tanışmaya ne dersiniz?