Hediyeleri kim sevmez ki?

Misafir memnuniyetini arttırmak adına onlara çeşitli hediyeler vererek
sizi tekrar ziyaret etmelerini sağlayabilir ve sadık misafilere dönüştürebilirsiniz.

Misafirlerinize kolayca hediyeler verin

Misafirlerinize kolayca hediyeler verin

Misafirlerinizi müdavimlere dönüştürün

Misafirlerinizi müdavimlere dönüştürün

Misafir ilişkilerinizi güçlendirin

Misafir ilişkilerinizi güçlendirin

Misafirlerinizi kolayca ödüllendirin

Misafirlerinizi kolayca ödüllendirin

Misafirlerinize özel olduklarını hissettirmek adına onlara çeşitli hediyeler vermek istiyorsanız Rezervem’in ödüllendirme – hediye sistemini kullanmaya hazır olun! Rezervasyon verilerini işleyen ve bu verilerden anlamlı sonuçlar elde eden bir sistem ile misafirlerinizin özel olduklarını hissettirmek hiç olmadığı kadar kolay olacak!

Misafirlerinizi en sadık müdavimlere dönüştürün

Misafirlerinizi en sadık müdavimlere dönüştürün

Restoranınıza gelen her misafire bir profil açılarak sonraki rezervasyonlarında kendisine hediye ve indirimler tanımlanlayabilirsiniz. Restoranınızı ilk kez tercih eden misafirlerin memnuniyetini arttırmak ve onu tekrardan misafir edebilmek adına bir sonraki rezervasyonlarında indirim, içecek veya tatlı hediye edebilirsiniz. Üstelik bu özellik kullanıldığında yeni sadık misafirler de kazanabilirsiniz.

Misafir memnuniyetinizi arttırın

Misafir memnuniyetinizi arttırın

Ödüllendirme – hediye sistemi içerisinde ne tür indirim ve hediyeler sağlanacağı, bu hediyelerin herhangi bir son kullanım tarihi olup olmadığı ve diğer bütün detayları kolayca belirleyebilirsiniz. Tüm bu özellikler sayesinde misafir ilişkilerinizi güçlendirerek misafir memnuniyetinizi kolayca arttırabilirsiniz.

Güncel Blog Yazılarımız

Misafirlerinizi müdavimlere dönüştürün - Restoranlar için CRM
Misafirlerinizi müdavimlere dönüştürün - Restoranlar için CRM

Restoranlar için misafirlerin yalnızca sayılardan ibaret olmaması önemli kurum değerlerinden biridir. Rezervasyonunu sorunsuzca gerçekleştiren bir misafir restorana ulaştığında, o kişiye ismiyle hitap edilmesi, daha önceden restorana geldiyse bunun b...

Rezervem'in İş Zekası (BI) Çözüme İle Restoranınızın Geleceğine Yön Verin
Rezervem'in İş Zekası (BI) Çözüme İle Restoranınızın Geleceğine Yön Verin

İş zekası (BI), bir işletme veya organizasyonun verilerini toplama, depolama, işleme ve çıkarımlar yaparak karar verme sürecine destek olma amacıyla kullanılan bir teknolojidir. İş zekası sistemleri, işletmelerin verilerini toplayarak, bu verileri an...

Misafirlerinizi Özel Hissettirmenin Etkili Bir Yolu: Geri Bildirimler
Misafirlerinizi Özel Hissettirmenin Etkili Bir Yolu: Geri Bildirimler

Ticari işletmelerin istikrarlı ve ivmeli bir büyüme yakalamasının yolu, müşterileriyle güçlü bir bağ kurmalarından geçer. Müşterilerle olan pozitif iletişim ve etkileşim, insani duygularla beslendiğinde kuvvetli bir bağ kaçınılmaz hale gelir. Özellik...

Siz de Rezervem'in restoran rezervasyon sistemini ile zamandan kazanın, verimliliğinizi ve misafirperverliğinizi arttırın.

TURK FATİH TUTAK
Neolokal
Sankai by Nagaya
OD Urla
Vino Locale
Sunset Grill&Bar
Divan Brasserie
Lokanta 1741
Lokanta Feriye
Inari Omakase
Kiss The Frog
Aheste Restaurant
The Townhouse
Paper Moon
Olden 1772
Mesai Karaköy
Sea Me Beach
Beykoz Kundura
Romu Ristorante
Amavi Alaçatı
Da Vittorio Ristorante Italiano İstanbul
ioki nau
Ouzo Roof Restaurant
Develi 1912
Sortie - Club & Dinner
Oligark İstanbul
Cotto Gastro
Azur Restaurants
The Rua Suadiye
Zeytin Tuzla
Zanzibar
Mavi Balık Restorant
Affine
Lujo Hotel
Alavya
Yacht Club Didim

Rezervem ile restoranınızın kapasitesini en üst düzeye çıkarmaya hazır mısınız?

Başvuru Formu