Hangi sektörde olunursa olunsun müşteriden geri bildirim almak, benzersiz bir değere sahiptir. Dışarıdan bir gözle hizmetinizin değerlendirilmesi; eksikleri görebilmek, sorunları fark edebilmek ve tüm bunlara kalıcı çözüm oluşturabilmek için oldukça kıymetlidir. Misafirlerine birebir temasta bulunan, onlarla göz göze gelen, onlara özel hizmetler sunan restoranlar için söz konusu değerlendirmeleri alabilmenin değeri ise yalnızca bir yorumdan ibaret olmayıp aynı zamanda maddi değere çevrilebilecek önemli bir gelişmedir. Misafir geri bildirimlerini en etkili şekilde alabilmek, Rezervem restoran değerlendirme modülü ile mümkündür.
Restoran misafir geri bildirimleri ile işletmenizin tüm iş süreçlerindeki sorunları tek tek tespit etmeniz mümkün hale gelir. Personellerinizin misafirlerle birebir diyaloglarında ortaya çıkan sorunları, servis esnasında gözden kaçan hataları, yemekteki problemleri ve restoranın misafir nezdinde oluşturduğu atmosferin pürüzlerini restoran misafir geri bildirimleri ile keşfetmek, gelecek iş süreçleriniz için oldukça değerli bir olanak sağlar. Sorunları tespit etmenizin akabinde enerjinizi doğru kanalize edebilir ve kalıcı çözümlere hızlıca ulaşabilirsiniz.
Misafir değerlendirmeleriyle birlikte sorunları tespit ettikten sonra her bir sorunu yetkililerle görüşmeli, sorunun üzerine gitmeli ve çözümün ne olduğunu belirlemelisiniz. “Tespit-Görüş-Çözüm Üçgeni” olarak adlandırdığımız bu iş modelinin temelinde restoran misafir geri bildirimleri olduğundan gerçekçi sonuçlara ulaşmak kaçınılmazdır.
Restoran misafir değerlendirmeleri aracılığıyla tespit edilen her sorunun çözüme kavuşturulması, memnun müşteri portföyü oluşturmanızı sağlar ve çözülen her problem restoranınıza değer katar. Değerlendirmelerin tamamı CRM sisteminde tutulur ve böylece sorunun başlangıcından sonuna kadar olan sürecin takip edilmesi olağanı restoranlara tanınır.
Misafir geri bildirimleri modülü, check-out sırasında veya ertesi gün 10:00-16:00 saatleri arasında misafirlere SMS ve/veya e-posta aracılığıyla gönderilen link ile yürütülür. Hangi zaman diliminde ilgili linkin gönderileceği, restoranların tercihine bırakılır. Gönderilen linke tıklayan misafirin karşılaştığı ekranda misafirden Servis, Yemek, Ambiyans kategorilerinde 1-5 puan aralığında deneyimini puanlaması istenir. Her kategoriden ayrı ayrı değerlendirme alınmasının en önemli nedeni, hizmet kalitesini maksimize edebilmektir. Misafirlere puanlamalarıyla birlikte opsiyonel olarak not yazabilme imkânı verilir. İlgili not kısmına misafirler, puanlamada ifade edemedikleri görüşleri açıkça belirtir, bir personelin olumlu veya olumsuz davranışını yazarak restoranı bilgilendirebilir. Böylece restoran gerekli aksiyonları alarak profesyonelleşme yolculuğunda önemli bir adım atma imkânına sahip olur. Profesyonel bir rota çizmek için Rezervem misafir geri bildirim modülü her zaman hazır!
Rezervem'in Misafir Geri Bildirimleri özelliği ile daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayın.