Restoranlar için zaman, ticari hayatta faaliyet gösteren her işletme için olduğu gibi oldukça önemli bir rol oynar. Örneğin bir restoran için rezervasyonun alınması işlemi, 1 dakika yerine 10 saniye olduğunda, bu zaman verimliliğini sağlamanın kârlılık oranlarına etki edeceği aşikardır. Gözümüze küçük görünen ancak uzun vadede eşsiz bir öneme sahip olan zamanı verimli kullanma, başarısız olunduğunda dibi görmeye; başarılı olunduğunda ise zirveye oynamaya elverişli bir oyun kurucudur.
Bu içeriğimizde zaman tarafından kurulan söz konusu oyunda başarılı olmak isteyen ve restoran yönetimi için zaman kazanmayı hedefleyenler için 8 ipucu ve püf noktayı sıraladık. Bu ipuçları ve püf noktalar takip edildiğinde dijitalleşmenin ne kadar önemli olduğu da anlaşılabilecektir. Gelin restoran yönetimi nasıl olmalı birlikte inceleyelim.
Restoranların zamana karşı yarışabilmesi ve akıp giden zamanı avantaja çevirebilmesi için restoran yönetimi uygulamalarını kullanması gerekir. İhtiyaçlara cevap veren dijital bir sistem içerisinde daha fazla memnun müşteri portföyüne ulaşmak kaçınılmaz hale gelir. Bir restoran nasıl zamandan tasarruf eder ve nelere dikkate etmesi gerekir? Adım adım göz atalım.
Restoran yönetimi süreçlerinde zamandan tasarruf ederek başarılı olmak için 8 ipucu ve püf noktayı sizinle paylaştık. Bütün bu avantajlara Rezervem ile ulaşmak mümkün. Rezervem ön ödemeli rezervasyon özelliği ile no-show oranlarını düşürmek; restoran online rezervasyon modülü ile tek link üzerinden bütün rezervasyonları otomatik olarak almak ve tek bir arayüzde her birini görebilmek; SMS ve e-posta bildirimleri ile hem rezervasyonları hatırlatmak hem de değişikliklerden misafirleri de otomatik olarak haberdar etmek çok kolay. Rezervem’in söz konusu bütün özelliklerini restoranınıza entegre edebilir ve dijitalleşme ile sektörünüzün parlayan yıldızı olabilirsiniz.