Yacht Club Hotel Misafirlerine Eşsiz Bir Deneyim Sunmak İçin Rezervem'i Tercih Etti

Yacht Club Hotel Misafirlerine Eşsiz Bir Deneyim Sunmak İçin Rezervem'i Tercih Etti

Ege’nin “Altın Gerdanlı” kenti Didim’de misafirlerine eşsiz deneyimler sunan Yacht Club Hotel ile çalışmaya başladığımızı bildirmekten gurur duyuyoruz.

“Altın kumlu” plajları, antik çağın Anadolu’daki en önemli tapınaklarından olan “Apollon Tapınağı”, yeşil ve mavinin en güzel tonlarının buluştuğu koylar, felsefe tarihinin temel taşlarına ev sahipliği yapan Milet, Helenistik dönemin en güzel ve çağdaş kentlerinden birisi sayılan Priene, şehrin sembollerinden Medusa, tarihi kalıntıları ve barındırdığı kuş türleriyle Bafa Gölü… Ege’nin “Altın gerdanlı” kenti Didim...

Tarihi ve doğal güzelliklerin beşiğindeki Ege’ nin cennet köşesi Didim, yüzlerce yıllık geçmişin getirdiği zenginliğin yanı sıra Ege’ nin en güzel kıyılarına sahip. Didim bu çok özel lokasyonda Didim Yacht Club’ ın 16 odası, kişiye özel hizmet anlayışı ve kompakt mimarisiyle 12 ay boyunca sizi evinizde hissettiriyor. Didim Yacht Club; İzmir Adnan Menderes Uluslararası Havaalanına 145 km, Milas Bodrum Uluslararası Havaalanı 90 km ve Didim şehir merkezine 5 km uzaklıktadır.

Yacht Club Hotel, Restoran Rezervasyon Yönetimi başta olmak üzere, no-show sorunu ile mücadele için Rezervem'in Ön Ödemeli Rezervasyon özelliği ile misafirlerinden kolayca ön ödeme (provizyon) alabilmektedir. Misafirleri ile iletişimi güçlendirmek adına tüm süreçlerde misafirlere sms ve e-posta ile bilgilendirme yapabiliyor. Misafirlerinin deneyimlerini takip etmek ve hizmet kalitesini arttırmak için de Rezervem'in Misafir Geri Bildirimleri özelliğini kullanıyor. Bu sayede restoranda olup bitenleri misafirlerinin gözünden görme imkanı buluyor.

Güncel Blog Yazılarımız

Rezervasyon iptali ve No-Show pranlarını düşürmek için bilmeniz gerekenler

Rezervasyon iptali ve No-Show pranlarını düşürmek için bilmeniz gerekenler

Hayat süprizlerle dolu, planlar son dakikada değişebilir veya iptal olabilir. Peki, misafirlerinizin rezervasyonlarına gelmemelerinin nedenleri sadece bu olabilir mi? Aslında nedenler bunlarla sınırlı değil.

Restoranların kronik No-Show sorununa kalıcı bir çözüm: Ön ödemeli rezervasyon

Restoranların kronik No-Show sorununa kalıcı bir çözüm: Ön ödemeli rezervasyon

Restoranlar için no-show; kârlılık oranını düşüren, verimsizliği arttıran, ciddi oranlarda zarara sebep olan kronik bir problemdir. Rezervasyonunu tamamlayan misafirin rezervasyonuna gelmemesi, o misafir için yapılan hazırlıklar, ayırılan masa, dolul...

İnsanlar neden online restoran rezervasyonu yapmayabilir?

İnsanlar neden online restoran rezervasyonu yapmayabilir?

Güzel bir akşam yemeği için planlarımızı yaparken online restoran rezervasyonu yapmak kadar kolaylaştırıcı bir olanağın olmadığı aşikar. Yüz yüze veya telefon araması yoluyla herhangi bir ikinci kişi ile iletişim kurmadan profesyonel bir online resto...