Teknolojinin ve dijitalleşmenin hayatımızın merkezinde olduğu çağımızda, alışkanlarımız ve ihtiyaçları karşılama biçimlerimiz de günümüzün koşullarına ayak uydurmuş durumda. Her gün çeşitli amaçlarla online alışveriş yapıyor, online çalışıyor, online araştırma yapıyor ve hayatımızı tam anlamıyla online olarak yaşıyoruz. Ancak hiçbir zaman kendimizi kontrolsüzce online evrenin eline bırakmıyor, bazı garantiler arıyoruz. İşte bu garantileri aradığımız yerlerden biri, online restoran rezervasyon işlemlerimiz.
Güzel bir akşam yemeği için planlarımızı yaparken online restoran rezervasyonu yapmak kadar kolaylaştırıcı bir olanağın olmadığı aşikar. Yüz yüze veya telefon araması yoluyla herhangi bir ikinci kişi ile iletişim kurmadan profesyonel bir online restoran rezervasyonu sistemi üzerinden restoran rezervasyonu işlemlerini tamamlayabilmek, bizlere büyük zaman tasarrufu sağlar. Böylesine bir olanaktan yararlanmak varken online restoran rezervasyonu yapmamamız için bir sebep olabilir mi? Pek tabii olabilir. İnsanların neden çevrimiçi masa rezervasyonu yapmadığını gelin birlikte irdeleyelim.
Teknoloji ve dijitalleşme ile bu denli haşır neşir iken insanların neden online restoran rezervasyonu yapmadığı iki kelime ile açıklanabilir: Garanti ve güven. Hayatın birçok alanında olduğu gibi güven duygusu, insan ilişkileri gibi ticari ilişkilerin de temelini oluşturur. Bir restoranda online rezervasyon yaptırabilmemiz için öncelikle restorana ve sahip olduğu online Restoran Rezervasyon Sistemine güvenmemiz gerekir. Güven aşaması sorunsuzca yürütüldüğünde ise rezervasyonumuzu kesin olarak tamamladığımıza ilişkin garanti fonksiyonunu görmek isteriz. Esasında bu garantiye, vaktimize verdiğimiz değer sebebiyle ihtiyaç duyarız. Yaptırdığımız rezervasyona gittiğimizde rezervasyonumuzun boşa çıkmadığından ve vaktimizi boşa harcamadığımızdan emin olmak isteriz.
Bütün bu isteklerimizi, manuel bir sistemle karşılamak nasıl mümkün olabilir? Bu noktada, online Restoran Rezervasyon Sistemi olmayan restoranların yarışta halihazırda geri kaldığını söylemek yerinde olur. Ancak yalnızca çevrimiçi masa rezervasyonu almak da yeterli değildir. Misafirlerin garanti ve güven isteklerini karşılayacak bir sistemi kullanmak ve bu sistemi profesyonelce yürütmeye ihtiyaç duyulur. Rezervem ekibi olarak kullanıma sunduğumuz Online Restoran Rezervasyon Sistemine, tam olarak bu ihtiyaçları karşılamakta ve restoranların misafir memnuniyeti oranlarını zirveye çıkarmaktadır.
Online restoran rezervasyonu yaptıran bir kişi için olmazsa olmaz olan etmenler dört kategoride değerlendirilebilir: Hız, onay, bildirim ve hatırlatma. Rezervasyonun çok fazla detay barındırmaması ve kullanıcı odaklı olarak hızlı ve kolay bir biçimde tamamlanması gerekir. Tamamlanan rezervasyonun saniyeler içerisinde onaylanması ve onaylandığına dair bildirimin kullanıcıya derhal gönderilmesine ihtiyaç duyulur. Tüm bunların yanı sıra rezervasyon günü ve saati yaklaştıkça çeşitli aralıklarla rezervasyonun misafire hatırlatılması elzemdir. İşte tüm bu etmenler birlikte gerçekleştiğinde misafirlerin online restoran rezervasyonu yaptırmaması için hiçbir sebep kalmayacaktır.
Sağladığı olanaklarla belirtilen bu dört ana etmeni profesyonelce gerçekleştiren Rezervem online restoran rezervasyon sistemi ile online rezervasyona yönelik çekinceleri tek tek kaldırmak ve tüm masaların tam kapasite çalışmasını sağlamak mümkün. Kârlılık oranlarını maksimize etmek, no-show oranlarını düşürmek ve tüm rezervasyon süreçlerini dijital olarak yürütmek isteyen restoranların yanında artık Rezervem var.