Restoranlar için misafirlerin yalnızca sayılardan ibaret olmaması önemli kurum değerlerinden biridir. Rezervasyonunu sorunsuzca gerçekleştiren bir misafir restorana ulaştığında, o kişiye ismiyle hitap edilmesi, daha önceden restorana geldiyse bunun bilindiğinin veya anımsandığının misafire çeşitli imgeler ile belirtilmesi, müşteri memnuniyetinde zirvelere ulaşmak isteyen restoranlar için bir gereklilik teşkil eder.
DevamıRestoran rezervasyonlarınızı yönetmekte sorun yaşıyor ve bu sebeple müşteri kaybettiğinizi mi düşünüyorsunuz? Tüm bunları ortadan kaldıracak yepyeni bir çözümle tanışmaya ne dersiniz?
DevamıRestoranlar için no-show; kârlılık oranını düşüren, verimsizliği arttıran, ciddi oranlarda zarara sebep olan kronik bir problemdir. Rezervasyonunu tamamlayan misafirin rezervasyonuna gelmemesi, o misafir için yapılan hazırlıklar, ayırılan masa, doluluk sebebiyle alınmayan diğer rezervasyonlar gibi nedenler doğrultusunda zarar olarak sonuçlanır.
DevamıHangi sektörde olunursa olunsun müşteriden geri bildirim almak, benzersiz bir değere sahiptir. Dışarıdan bir gözle hizmetinizin değerlendirilmesi; eksikleri görebilmek, sorunları fark edebilmek ve tüm bunlara kalıcı çözüm oluşturabilmek için oldukça kıymetlidir.
Devamıİnternetin tüm olanaklarından yararlanarak restoran rezervasyon süreçlerini yürütmek, dijital çağın getirdiği rekabetçi koşullara ayak uydurmak ve her kanaldan yeni müşterilere ulaşmak açısından oldukça önemlidir. Rezervasyonları, yalnızca tek kanal üzerinden almak yerine online rezervasyonlar ile zenginleştirmek ve online rezervasyon süreçlerini otomatikleştirmek, yeni müşteriler elde etmek için benzersiz bir avantaj sağlar. Rezervem online rezervasyon modülü ile 7 gün 24 saat rezervasyon alabilir ve restoran rezervasyon kanallarınızı zenginleştirebilirsiniz.
Devamı